Prometheus ®

   Ο «Προμηθέας» αποτελεί μια ολοκληρωμένη και «έξυπνη»  λύση διαχείρισης :

  1.  προμηθειών αναλωσίμων & μη εμπορεύσιμων προϊόντων  αλλά και

  2.  κλήσεων για έκτακτες ανάγκες επισκευών , καθαρισμού κλπ.

   Απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς με συχνές και περιοδικές ανάγκες διαχείρισης παραγγελιών και συντήρησης ,πολλών υποκαταστημάτων

   (τραπεζικά branches, retail stores, γραφεία , αποθήκες κλπ) μέσω ενός κεντρικού τμήματος ή διεύθυνσης προμηθειών.

 

  Βασικά οφέλη :

Αυτοματοποιημένη συγκεντρωτική διαχείριση των αναγκών που προκύπτουν από διαφορετικά υποκαταστήματα / γραφεία με πολλαπλές δυνατότητες παραμετροποίησης ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες  της κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Απόλυτος έλεγχος εκ μέρους της Διεύθυνσης προμηθειών.

Δυνατότητα χρήσης μέσα από internet – intranet.

Παρακολούθηση – επαλήθευση  των παραγγελιών – παραδόσεων και σύνδεση των παραστατικών με το ERP.

Στατιστικά στοιχεία (αναφορές)  ανά προμηθευτή ή υποκατάστημα / γραφείο κλπ. (π.χ. κατανάλωση γραφικής ύλης ανά γραφείο ή ανάγκες υλικών καθαρισμού ανά αποθήκη ή ανάλωση budget ανά   υποκατάστημα κλπ).

Διαχείριση / επιλογή προμηθευτών βάση κριτηρίων.

(π.χ. ο πλέον οικονομικός ή βάση εντοπιότητας ή βάσει όποιων άλλων  κριτηρίων επιθυμούμε)

Διαχείριση ειδών – ομάδων – υποομάδων προϊόντων σύμφωνα και με τους κωδικούς των προμηθευτών. Δυνατότητα αντιστοίχισης καταλόγων και περιγραφών προμηθευτών με «εσωτερική» κωδικοποίηση που εφαρμόζεται.

Αυτόματη δημιουργία και έκδοση / αποστολή φορμών παραγγελίας.

(προκαθορισμένες ανά υποκατάστημα – τύπο προμηθευτή – πόλη κλπ)

Απλοποίηση και εξασφάλιση διαδικασιών βάση κανόνων και προκαθορισμένων κριτηρίων.

(π.χ. το υποκατάστημα Β όταν παραγγέλνει toner φωτοτυπικού αυτό να ορίζεται αυτόματα από το σύστημα στον συγκεκριμένο τύπο toner που απαιτείται και να αποφεύγουμε έτσι λάθη σε παραγγελίες και χάσιμο χρόνο από τους υπαλλήλους που προσπαθούν να διαπιστώσουν τον τύπο του toner που απαιτείται).

Διαχείριση βλαβών

Το σύστημα καθοδηγεί την παραγγελία για επισκευή στον κατάλληλο συνεργάτη που εξυπηρετεί τη συγκεκριμένη περιοχή ή βλάβη ή υποκατάστημα (τον επιλέγει βάση κριτηρίων που έχουμε ορίσει). Επίσης παρακολουθεί την εξέλιξη της επισκευής και κρατά ιστορικά στοιχεία βλαβών – ζημιών καθώς και οποιαδήποτε σχόλια

Αποδεδειγμένη εξοικονόμηση χρόνου της τάξης του 60-70% από την παραδοσιακή διαδικασία διαχείρισης με ανάλογη μείωση λειτουργικών εξόδων και αποφυγή σφαλμάτων.