Abacus 2009 ®

 

Για όλους όσους ασχολούνται με τεχνικά έργα το πρόβλημα της εύκολης και ασφαλούς οικονομικής διαχείρισης αποτελεί μια καθημερινότητα. Η διαχείριση που μπορεί να αφορά σχεδόν πάντα περισσότερα του ενός εκκρεμή  έργα (παλαιότερα ή πρόσφατα) αναδεικνύει το πρόβλημα για ταυτόχρονη παρακολούθηση από τον Επαγγελματία Μηχανικό ή το Τεχνικό Γραφείο, μερικών βασικών οικονομικών μεγεθών και διαδικασιών  όπως πληρωμές και εξοφλήσεις προμηθευτών, συνεργείων, υπεργολάβων καθώς και εισπράξεις πελατών. Και τα πράγματα μπλέκονται περισσότερο μιας και η «καθημερινότητα της αγοράς» αναγκάζει τον επαγγελματία Mηχανικό αφενός μεν να ασχολείται τα καθήκοντά του ως Mηχανικού, αλλά και να κρατά τα οικονομικά του σε μια ισορροπία διατηρώντας χειρόγραφα σημειώσεις και στοιχεία που αφορούν πληρωμές, παραστατικά, επιταγές και σχετίζονται με διάφορα έργα και διάφορους συνεργάτες (προμηθευτές , υπεργολάβους, συνεργεία, πελάτες κλπ).  Ακόμα και οι αυτοσχέδιες λύσεις με χρήση φύλλων εργασίας σε Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, δεν παρέχουν τον βαθμό ευκολίας και αυτοματοποίησης που απαιτείται για να νιώθει ο Μηχανικός απελευθερωμένος και συγκεντρωμένος στο έργο του.

Αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης όλων των καθημερινών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ένα Τεχνικό Γραφείο και αφορούν στην οικονομική διαχείριση. Και όχι μόνο. Μέσα από ένα φιλικό στη χρήση (και πανεύκολο στην εκμάθηση) περιβάλλον εργασίας, γίνεται το απόλυτο εργαλείο ενός Τεχνικού Γραφείου.

 

To Abacus 2009   επιγραμματικά προσφέρει:

Ευφυές και παραμετροποιήσιμο (κατ΄ επιλογή χρήστη) περιβάλλον διαχείρισης Πελατών – Προμηθευτών – Συνεργείων – Υπεργολάβων – Ειδικοτήτων –  Έργων

(π.χ. Δυνατότητα συσχέτισης ενός πελάτη με περισσότερα του ενό έργα, δυνατότητα πλήρους παραμετροποίησης ειδικοτήτων και δημιουργίας ομάδων πελατών ή προμηθευτών και πολλά άλλα).

Διαχείριση παραστατικών (καταγραφή και παρακολούθηση τιμολογίων, αποδείξεων και συσχέτισή τους με περισσότερα του ενός έργα).

«Ευφυή»  διαχείριση αξιογράφων (επιταγών) με διατήρηση ιστορικού και δυνατότητα αυτόματης επιλογής αξιόγραφου.

Διαχείριση εσόδων – εξόδων (με συνδυασμούς τρόπων πληρωμής, κατάτμηση ενιαίας πληρωμής – είσπραξης ανά έργο ή συνεργάτη κλπ).

Εκτύπωση καρτέλας πελάτη / συνεργάτη /προμηθευτή.

Στατιστικά στοιχεία με γραφικές παραστάσεις για εξαγωγή συμπερασμάτων και περεταίρω εκμετάλλευση. 

Παρακολούθηση έργων (με σχετικές επιμετρήσεις, σχετικά παραστατικά, αρχεία , φωτογραφίες ,σχόλια, ημερομηνίες, ιστορικό και πολλά άλλα).

 Aφάλεια από μη εξουσιοδοτημένη χρήση (με πρόσβαση στο λογισμικό με κωδικό χρήστη και Hasp).

Φιλικό «παραθυρικό» περιβάλλον με δυνατότητες εξαγωγής σε αρχεία .xls  (excel).